Sunday, January 28, 2007

I love the rain


ياه اخيرا مطرت

من اجمل لحظاتي واجمل ايامي كانت تحتك يامطره

قد ايه كنت مستنيه اليوم ده وعلى حظي كنت خارجه ومطرت فوقي

بجد حسيت بسعاده كبيره قوي جوايا ...........حسيت اني طايره ومالكه الدنيا

حسيت اني عاوزه اجري وارفص واكون زي الفراشه تحتيكي يامطره

بجد فعلا بيأثر فيا نزول المطره

يمكن لاني من وانا صغيره وانا ليا ذكريات كتيره معاها

ايام المدرسه والشقاوه واللعب والجري تحتيها ولما اروح لماما وانا عامله زي الكتكوت المخضوض من البرد

يااااااه ولحد الوقتي ولما كبرت........عشت تحتيكي اجمل لحظات حياتي ..لحظات متتنسيش ....ذكريات عمرها ممتعوض

معرفش ليه لما بتمطري بحس اني حد تاني .....بنسى نفسي وحزني والدنيا ومافيها وبيكون جوايا بس احساس طفله

الدنيا بالنسبه ليها ضحكه كبيره منوره وشها


ياريتك تمطري كل يوم.......... ياريت ذكرياتي معاكي ترجع تاني

بجد هيفضل دايما جوايا انتظار ليكي

وهستنى كل شتا تيجي وتخلي الضحكه تنور وشي من تاني


بحبك اوىىى يامطره

5 comments:

Oma said...

انا بردو المطر بيجنني بجد
عشان كده انا بحب الشتا
ولحد دلوقتي لو مطرت حتى لو انا في الشارع لازم اتجنن في عقلي واجري
بحس ان المطر ده بيغسلي احزاني كده ويعملي ريفرش
وبفضل ادعي كده وبحس ان ربنا قريب ليا اوي...
يارب تمطر كتير عشان تروح كل احزانك معاها ;)

Yassmina said...

فعلا المطره دي نعمه من عند ربنا وسبحان الله متعرفيش بتعمل فلآنسان حات غريبه كده
واولها الجنون ههههه
بستغرب اوي من الناس الي بتستخبى من المطره
دي فرصه مش كل يوم
تعرفي دايما بحب ادعي تحتيها زيك
ماما كانت دايما تقولي الدعوه تحت المطر مستجابه

sofinqoraso said...

كلنا بنموت فى المطرة
وفعلاص بترجعلنا ايام حلوة
فكرتينى بيوم كنت راجعة من المدرسة ومطرت لما وصلت البيت رجعت مشوار المدرسة تانى عشان تمطر عليا وانا ماشية

فعلاً بعشق الشتا بكل تفاصيله

بحييكى يا قمرة

Anonymous said...

رائع كلامك فعلا يا سمسمه فعلا رجعتى بينا العمر لزمان ايام لما كنا اطفال كنا كلنا بنحبها ولسه لحد الوقت ده كلنا بنموووووووت فيهة وفيكى وفكلامك الروعة

Yassmina said...

احلى حاجه انها زي ماتكون فعلا استجابت ليا بقت بتمطر الايام دي كل يووووووووووم