Sunday, January 21, 2007

مذكرات فتاه عاندها القدر



في يوم من الايام او يعني من زمان لمحت عيوني عنيه اخدتني اسرتني وفي لحظات قلبي كان بين ايديك وحياتي كلها جوه عنيك ولما كلمتك حسيت اني اعرفك من زمان حسيت انك جاي عشان تنسيني الاحزان وسنين الوحده والالام
حسيت معاك بدنيا تانيه وكأني بحلم من الاحلام
يوم بيوم بتأسرني ليك اكتر من التاني وكل دقيقه تفوت احس اني بعالم تاني ومعاك بدأت احس اد ايه هي حلوه ايامي ووقتي معاك كان دايما بيعدي زي الثواني
لكن السعاده عباره عن ايام والواقع دايما بيغير من الاحلام ففرقتنا الايام وضاعت معاها الاحلام
بس القدر قال لازم يرجعوا زي زمان
حاولنا تاني ورجعنا تاني لكن لحظات الللآم شقت طريقها لينا والبعاد وكأنه كان مستنينا وفرقتنا الايام من تاني ورجعت انا اعاني وايام لقانا كنت بسأل ياترى هشوفك امتى تاني ولما اشوفك تاني والاقي حبي بعنيك ولهفتك وانا بسلم عليك كنت ااقول كفايه عندي قلبك ياغالي ومهما طال البعاد وزادت عليه الاحزان ابص للسماء وااقول يارب صبرني واحفظ حبي بقلبه واوعى تخليه ينساني ......
ورغم القدر وقسوته عمره ماهيقدر يحرمنا من حبنا وجنته انا حبيتك بكل ذره بكياني لاني في قربك حسيت بعالم تاني ومهما قست الدنيا وعذبنتا وحتى لو طال بعادنا ومشينا وافترقنا هرجع كل يوم لحظه لوراء وافتكر ايام ما كنا سوا وتنزل من عيني دمعه امسحها وااقول هو ده ياقلبي نصيبنا وابتسم تاني واقول كفايه اني عشت معاك احلى دنيا وتمر الايام وانت صورتك جوايا عمر ما هيمحيها الزمن لانك انت شيء جوايا نورت قلبي في يوم من الايام وعيشتني لحظات ولا في الاحلام لكن زي ماقلتلك ان الواقع دايما بيغير من الاحلام
عشان كده انا مش زعلانه لاني قدرت اعيش معاك اجمل الايام

No comments: